BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Jabłońska Katarzyna
Title
Strategia masowej indywidualizacji cz.2
Source
Problemy Jakości, 2004, nr 4, s. 32-36
Keyword
Strategia masowej indywidualizacji, Masowa indywidualizacja, Strategia obsługi klienta, Strategia przedsiębiorstwa, Klient, Rynek usług, Rynek dóbr konsumpcyjnych
Mass customization strategy, Mass customization, Customer service strategy, Corporation strategies, Customer, Services market, Consumer goods market
Abstract
Artykuł zawiera teoretyczne oraz przykładowe przedstawienie strategii masowej indywidualizacji - jednej z wielu strategii działania przedsiębiorstwa. Pierwsza część artykułu ukazała się w numerze 3/2004.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0137-8651
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu