BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Mazurek Grzegorz
Title
PR w szumie informacyjnym
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 9-11
Keyword
Marketing, Public relations
Marketing, Public relations
Abstract
PR nowych czasów to już nie tylko myślenie o tym, by komunikat dla prasy był czytelny i zrozumiay, to także dbaość o odpowiednią informację w internecie, skierowaną bardzo precyzyjnie do wybranej grupy otoczenia - inwestorów, mediów czy klientów. W pościgu za odbiorcą wygra ten, kto lepiej będzie wiedział jak przyciągnąć jego uwagę. Zwrócono uwagę na zjawiska, które kreują przyszłość tej dziedziny tj. integracja komunikacji marketingowej, zarzządzanie wiedzą, public relations a internet, corporate social responsibility (społeczna odpowiedzialność firmy).
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu