BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Czepil Oksana, Rodzinka Jacek
Title
Wykorzystanie marketingu w ukraińskich ubezpieczeniach
Source
Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 2, s. 51-53
Keyword
Marketing usług, Gospodarka, Ubezpieczenia, Rynek ubezpieczeniowy, Towarzystwa ubezpieczeniowe
Service marketing, Economy, Insurances, Insurance market, Insurance company
Country
Ukraina
Ukraine
Abstract
Ukraina stała się niepodległym państwem w 1991 r. Na fali przemian społeczno-gospodarczych zmiany dosięgły także działalności ubezpieczeniowej. Zniesiony został monopol państwa a prywatne zakłady ubezpieczeń zaczęły powstawać wręcz lawinowo. Choć dziś rynek ubezpieczeniowy Ukrainy jest bardziej ustabilizowany, daleko jej do standardów europejskich. Podstawowe przyczyny to zła sytuacja ekonomiczna i niska kultura ubezpieczeniowa społeczeństwa.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1508-9711
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu