- Author
- Czepil Oksana, Rodzinka Jacek
- Title
- Wykorzystanie marketingu w ukraińskich ubezpieczeniach
- Source
- Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 2, s. 51-53
- Keyword
- Marketing usług, Gospodarka, Ubezpieczenia, Rynek ubezpieczeniowy, Towarzystwa ubezpieczeniowe
Service marketing, Economy, Insurances, Insurance market, Insurance company - Country
- Ukraina
Ukraine - Abstract
- Ukraina stała się niepodległym państwem w 1991 r. Na fali przemian społeczno-gospodarczych zmiany dosięgły także działalności ubezpieczeniowej. Zniesiony został monopol państwa a prywatne zakłady ubezpieczeń zaczęły powstawać wręcz lawinowo. Choć dziś rynek ubezpieczeniowy Ukrainy jest bardziej ustabilizowany, daleko jej do standardów europejskich. Podstawowe przyczyny to zła sytuacja ekonomiczna i niska kultura ubezpieczeniowa społeczeństwa.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1508-9711
- Language
- pol






