BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Baruk Agnieszka Izabela
Title
Kulturowe aspekty prowadzenia działalności rynkowej przez współczesne przedsiębiorstwo
Source
Przegląd Organizacji, 2007, nr 3, s. 11-13
Keyword
Negocjacje handlowe, Marketing, Przedsiębiorstwo wielonarodowe, Komunikowanie werbalne i niewerbalne
Trade negotiations, Marketing, Multinational enterprise, Verbal and non-verbal communication
Note
summ.
Abstract
W artykule przedstawiono problem roli czynników kulturowych w aktywności rynkowej współczesnych przedsiębiorstw. Szczególną uwagę zwrócono na wpływ tych czynników na prowadzenie negocjacji handlowych i wybrane formy działań marketingowych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. A. BARUK, Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców? Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływ na nabywców, Dom Organizatora, Toruń 2006, s. 77-78.
  2. A. BARUK, Marketing-mix w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Akademii Rolniczej w Lublinie, Lublin 2001, s. 33.
  3. A. BARUK, Programy motywacyjne i ich rola we współczesnym przedsiębiorstwie, "Problemy Jakości" 2006, nr 3, s. 22-27.
  4. M. PIETRZAK, Zapakować sukces, "Businessman Magazine" 2004, nr 12, s. 157.
  5. R. SINHA, W globalnej wiosce, "Businessman Magazine" 2005, nr 6, s. 74-75.
  6. R. SINHA, Porozumienie bez barier, "Businessman Magazine" 2005, nr 8, s. 62.
Cited by
Show
ISSN
0137-7221
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu