BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Olszówka Piotr
Title
Zarządzanie zakupami elektronicznymi w przedsiębiorstwie
Source
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2004, nr 3, s. 2-7
Keyword
Zarządzanie zakupem, Handel elektroniczny, Biznes elektroniczny, Komunikowanie w biznesie, Łańcuch dostaw, Zarządzanie łańcuchem dostaw, Realizacja zamówień
Purchase management, e-commerce, e-business, Business communication, Supply chain, Supply Chain Management (SCM), Order processing
Abstract
Fenomen Internetu tylko częściowo ma charakter technologiczny, przede wszystkim jednak dotyka sfery socjologii. Rozwiązania handlu elektronicznego można podzielić na: usprawniające sprzedaż, wspomagające zakupy i funkcjonowanie łańcucha dostaw oraz obsługę komunikacyjną wewnątrz firmy. W artykule wykorzystano przykład Grupy Kapitałowej "Eldorado" i opisano stworzoną przez nią aplikację "eProducent", która została opracowana w celu obniżenia kosztów obrotu między wytwórcami a odbiorcami.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. http://www.infmite.piyinne/e-producent.pdf
Cited by
Show
ISSN
1231-2037
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu