- Author
- Stefaniak Piotr
- Title
- Biznes ekstrudowany na ludzkiej słabości : Słone przekąski
- Source
- Boss-Gospodarka, 2004, nr 3, s. 21-24
- Keyword
- Ekstruzja, Sprzedaż produktu, Sieci handlowe, Produkcja żywności, Przemysł spożywczy, Rynek żywności, Rynek produktów impulsowych
Extrusion, Product sales, Chain stores, Food production, Food industry, Food market, Impulse products market - Abstract
- Rynek słonych przekąsek w Polsce i Europie ma wąską paletę wyrobów. Składa się z pięciu segmentów, z których w naszym kraju dominują trzy: chipsy ziemniaczane, ekstrudowane chrupki kukurydziane oraz słone paluszki, precelki i krakersy. Zdecydowanie mniejszymi segmentami są orzeszki i popcorn. Prognozy w tej dziedzinie wydają się być dość optymistyczne.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1641-5566
- Language
- pol






