BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Stefaniak Piotr
Title
Biznes ekstrudowany na ludzkiej słabości : Słone przekąski
Source
Boss-Gospodarka, 2004, nr 3, s. 21-24
Keyword
Ekstruzja, Sprzedaż produktu, Sieci handlowe, Produkcja żywności, Przemysł spożywczy, Rynek żywności, Rynek produktów impulsowych
Extrusion, Product sales, Chain stores, Food production, Food industry, Food market, Impulse products market
Abstract
Rynek słonych przekąsek w Polsce i Europie ma wąską paletę wyrobów. Składa się z pięciu segmentów, z których w naszym kraju dominują trzy: chipsy ziemniaczane, ekstrudowane chrupki kukurydziane oraz słone paluszki, precelki i krakersy. Zdecydowanie mniejszymi segmentami są orzeszki i popcorn. Prognozy w tej dziedzinie wydają się być dość optymistyczne.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-5566
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu