BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Maliszewska Agnieszka
Title
Jak wędliny z importu zdobyły serca (i żołądki) Polaków
Source
Boss-Gospodarka, 2004, nr 3, s. 27-29
Keyword
Przemysł spożywczy, Przemysł mięsny, Rynek mięsny, Produkcja mięsa, Konsumpcja żywności, Sprzedaż produktu
Food industry, Meat industry, Meat market, Production of meat, Food consumption, Product sales
Abstract
Pod koniec lat 90. do Polski szerszym strumieniem dotarły wędliny z zagranicy. Po początkowych sukcesach w sprzedaży tych produktów, zostały jednak wyparte z rynku przez wyroby krajowe. Powodem były głównie wysokie ceny, a także nierzadko walory smakowe, których nie zaakceptowali nasi konsumenci. Obecnie wędliny z importu znów zagościły w sklepach, wykorzystując wcale nie małą niszę rynkową.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-5566
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu