- Author
- Markowska Małgorzata
- Title
- Jakość w perspektywach strategicznej karty wyników
Quality in Prospects of Balanced Scorecard - Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Finanse Bankowość Rachunkowość (4), 2006, nr 1119, s. 58-63, bibliografia 5 poz.
- Keyword
- Strategiczna Karta Wyników, Zarządzanie jakością, Zarządzanie przez jakość
Balanced Scorecard (BSC), Quality management, Total Quality Management (TQM) - Note
- summ.
- Abstract
- Opracowanie omawia istotę strategicznej karty wyników, którą można wykorzystać do realizacji TQM. Doskonalenie jakości może być jedną z perspektyw w strategicznej karcie wyników, może też powiązać system zarządzania jakością i strategiczną kartę wyników w jeden spójny system.
This paper shows that it is possible to use the balanced scorecard in TQM strategy. Quality costs are very important measures in prospects of balanced scorecard.(original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
- Borkowska G., TQM, czyli konieczność podmiotowego podejścia do ludzi, "Przegląd Organizacji" 1996, nr 4.
- Controlling w przedsiębiorstwie. Koncepcje i instrumenty, red. E. Nowak, ODDK, Gdańsk 2003.
- Friedag H.R., Schmidt W., My Balanced Scorecard, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2003.
- Kapłan R, Norton P., Strategiczna karta wyników, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
- Lisiecka K., Kreowanie jakości, AE, Katowice 2002.
- PN-ISO 8402. Zarządzanie jakością i zapewnienie jakości. Terminologia, PKN, Warszawa 1996.
- Cited by
- ISSN
- 0324-8445
1732-0704 - Language
- pol