BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Białas Monika
Title
Franchising czyli marka do wzięcia
Source
Boss-Gospodarka, 2004, nr 3, s. 47-49
Keyword
Franchising handlowy, Marka produktu, Franchising, Rynek usług, Usługi, Sieci handlowe
Retail franchising, Product brand, Franchising, Services market, Services, Chain stores
Abstract
Franchising daje także możliwość ekspansji firmy bez angażowania własnego kapitału. W Polsce, np. w branży gastronomicznej do najbardziej znanych systemów franchisingowych należą restauracje McDonald's, kawiarnie "Pożegnanie z Afryką", jak również cukiernie Bliklego. Ale pod względem przychodów największa w sektorze spożywczym jest francuska sieć 90. marketów Intermarche.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-5566
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu