- Author
- Białas Monika
- Title
- Franchising czyli marka do wzięcia
- Source
- Boss-Gospodarka, 2004, nr 3, s. 47-49
- Keyword
- Franchising handlowy, Marka produktu, Franchising, Rynek usług, Usługi, Sieci handlowe
Retail franchising, Product brand, Franchising, Services market, Services, Chain stores - Abstract
- Franchising daje także możliwość ekspansji firmy bez angażowania własnego kapitału. W Polsce, np. w branży gastronomicznej do najbardziej znanych systemów franchisingowych należą restauracje McDonald's, kawiarnie "Pożegnanie z Afryką", jak również cukiernie Bliklego. Ale pod względem przychodów największa w sektorze spożywczym jest francuska sieć 90. marketów Intermarche.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1641-5566
- Language
- pol






