BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Dziekoński Michał
Title
Lojalność wpisana w strategię
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 18-21
Keyword
Marketing bezpośredni, Lojalność klientów, Programy lojalnościowe, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Direct marketing, Customer loyalty, Loyalty programs, Customer satisfaction management
Abstract
W okresach recesji szczególną popularnością cieszą się takie pojęcia, jak satysfakcja i lojalność klientów. Znajdują one odzwierciedlenie w projektach marketingowych: badaniach satysfakcji, analizie wartości klientów i programach lojalnościowych. Podjęto próbę wyjaśnienia, co oznacza fakt, że klient jest zadowolony i na czym polega zjawisko jego lojalności. Wyróżniono czynniki determinujące satysfakcję klientów i ich lojalność.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu