BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Lach Michał
Title
Klucz do e-marketingu
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 27-31
Keyword
Biznes elektroniczny, Marketing bankowy, Usługi finansowe, Usługi bankowe, Marketing usług
e-business, Bank marketing, Financial services, Banking services, Service marketing
Abstract
Kluczem do e-bankowego sukcesu jest umieętność zaspokajania potrzeb konsumentów odwiedzających serwis www. Przedstawiono jakie zadania e-marketingowe są szczególnie istotne dla banków i jak zdiagnozować skuteczność e-działań. Na przykładzie serwisu www.kartykreytowe,pl omówiono cechy skuteznego serwisu.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. M. Chłodnicki, „Marketing usług prawniczych - diagnoza i prognoza" referat przygotowany na konferencję pt. „Marketing usług prawniczych", Warszawa, 2002.
  2. A. Drapińska, „Marketing w firmach prawniczych i konsultingowych. Analiza porównawcza firm polskich i angielskich", Rozprawa doktorska, Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii 1998
  3. Jim Durham, The Law Firm Development Group, Inc., Dedham, MA, „The Top 20 Reasons Law Firm Marketing Directors Fail", „Need-to -Know News", May 27th 2003.
  4. John W. Olmstead „How To Get More Business: 25 Tips On Marketing The Small Law Firm", Copyright 1996-2003 by Olmstead & Associates.
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu