BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kuczewska Lidia
Title
Strategia "Poczty Polskiej" a usługi poczt europejskich
Source
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 3, s. 17-22
Keyword
Usługi pocztowe, Przekształcenia organizacyjne przedsiębiorstwa, Holding, Konkurencja na rynku pocztowym, Integracja gospodarcza Polski z UE, Rynek usług pocztowych
Postal services, Organizational transformation of the company, Holding, Competition on postal market, Poland's economic integration with the EU, Postal services market
Company
Poczta Polska
Abstract
"Poczta Polska" ma zostać przekształcona z obecnego przedsiębiorstwa w holding podmiotów usługowych. Dzięki temu poczta ma zwiększyć swoje zdolności do konkurencji. Ma to ogromne znaczenie, gdyż po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej na naszym rynku pojawią się operatorzy zagraniczni. Konkurencja spowoduje, że na rynku utrzymają się tylko silne firmy.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. S. Dziadek, Jaki marketing potrzebny jest Poczcie Polskiej, "Poczta Polska" 2001, nr 40, s. 4.
  2. Komu przypadnie Polska, "Rzeczpospolita" 2001, nr 247.
  3. Kredyty czy może emisja obligacji, "Rzeczpospolita" 2002, nr 253.
  4. A. Nowakowska, Dojne krowy i kule u nogi, "Gazeta Wyborcza" z 23.12.2003 r., s. 19.
  5. M. Przybylski, Holding różnych działalności, "Rzeczpospolita" 2002, nr 222.
  6. S. Pupel, Antidotum na recesję, "Poczta Polska" 2002, nr 3, s. 8.
Cited by
Show
ISSN
0438-5403
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu