BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Lach Anna
Title
Po kredyt do Berlina
Source
Bank, 2004, nr 5, s. 48-49
Keyword
Usługi bankowe, Jakość usług, Obsługa klienta, Bankowy tytuł egzekucyjny, Współpraca przedsiębiorstw z bankami, Kredytowanie działalności przedsiębiorstwa
Banking services, Quality of services, Customer service, Bank enforcement, Cooperation of companies with banks, Business activity lending
Abstract
Zwrócono uwagę na problem niezadowolenia polskich firm ze współpracy z polskimi bankami. Najważniejsze problemy, na które wskazują przedsiębiorcy to tzw. trzecia rata kredytu niewypłacana z nieznanych powodów, co uniemożliwia dokończenie inwestycji, oraz bankowy tytuł egzekucyjny, który pozwala bankowi wystąpić o zwrot całości kredytu bez wcześniejszych rozmów czy powiadamiania dłużnika. W takiej sytuacji część obsługi firm z pewnością przeniesie się za granicę.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-9125
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu