BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Surma Przemysław
Title
Budowanie społeczności internetowej
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 2, s. 11-13
Keyword
Serwis internetowy, Fotografika, Witryny internetowe, Komunikowanie marketingowe, Użytkownicy internetu
Website, Photography, Internet websites, Marketing communication, Internet users
Abstract
Autor zastanawia się czy społeczności internetowe to definicja rzeczywistości czy slogan marketingowy. Przeglądając pojawiające się w prasie i sieci informacje, można odnieść wrażenie, że posiadanie własnej społeczności internetowej to dzisiaj wręcz obowiązek. Aby więc sprostać temu wyzwaniu, autor proponuje przyjrzeć się, jak wygląda proces budowania takiej społeczności na podstawie galerii fotograficznej Obiektywni.pl, która powstała w grudniu 2005 roku. Jego zdaniem podstawą jest dobry serwis, o dobrej funkcjonalności, ale nie można zapominać o atmosferze i klimacie panującym w serwisie.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu