BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kłosiewicz-Górecka Urszula
Title
Wykorzystanie benchmarkingu w działalności przedsiębiorstw handlowych
Source
Poradnik Handlowca, 2004, nr 6, s. 36, 38
Keyword
Przedsiębiorstwo handlowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Benchmarking, Pozycja przedsiębiorstwa na rynku, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Konkurencja rynkowa
Commercial enterprises, Enterprise management, Benchmarking, Business strength, Enterprise competitiveness, Market competition
Abstract
Omówiono zagadnienie benchmarkingu, czyli wzorcowania. Przedstawiono co to jest benchmarking, kto może być benchmarkiem, korzyści benchmarkingu, bariery jego zastosowania oraz fazy procesu benchmarkingu.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1231-1545
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu