BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kubiak Kinga
Title
Subiektywny spis rad dla PR
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 2, s. 70-74
Keyword
Public relations, Poradnictwo zawodowe, Komunikowanie skuteczne, Media
Public relations, Vocational guidance, Effective communication, Media
Abstract
Autorka zgadza się z tym, że PR-owiec to spec od komunikacji, który jest głosem firmy, szefa i - w pewnym sensie - rzecznikiem swojej branży. Jako ekspert ma wiedzieć, jak postępować z przedstawicielami mediów, na relacjach z którymi powinno mu szczególnie zależeć ze względu na dobro reprezentowanej firmy/agencji i... własne. Zdawałoby się wszyscy to rozumieją, ale autorka twierdzi, że podstawowe błędy popełniane przez PR-owców to wciąż codzienność zauważalna w pracy niejednej redakcji. Artykuł zawiera szereg porad co można zrobić, aby relacje z dziennikarzami były bardziej skuteczne a także równie ważne informacje na temat tego, czego zdecydowanie w takich relacjach należy unikać.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu