BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Mrozik Jacek
Title
Do nowego zawsze z pasją
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 3, s. 44-48
Keyword
Modele zarządzania zasobami ludzkimi, Strategia produktu, Techniki organizatorskie, Teorie zarządzania
Human Resource Management models, Product strategy, Organisational techniques, Management theories
Abstract
Artykuł dotyczy techniki wdrażania na rynku nowych produktów nazywanej Etap – Bramka. Zdaniem autora, nowe produkty są bardzo ważnym elementem strategii marketingowej firm. Ich tworzenie, rozwój i sprawne wdrażanie są podstawową kompetencją przedsiębiorstw, niezbędną, by mogły one przetrwać w warunkach konkurencji rynkowej. Wiedza o roli nowych produktów oraz liczne obserwacje dotyczące niskiej skuteczności prac przy ich rozwoju spowodowały powstanie wielu technik usprawniających ten proces. Spośród wielu stworzonych metod tylko niektóre rozpowszechniły się na tyle, aby można było mówić o ich masowym stosowaniu przez firmy.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu