BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Stefaniak Piotr
Title
Sieci sklepów w Polsce
Source
Boss-Gospodarka, 2004, nr 7, s. 79-98
Keyword
Handel detaliczny, Sieci handlowe, Placówki handlowe, Supermarkety, Hipermarkety, Sprzedaż produktu, Koncentracja handlu, Przedsiębiorstwo handlowe, Prognozy gospodarcze
Retail trade, Chain stores, Sales outlets, Supermarkets, Hypermarkets, Product sales, Concentration of trade, Commercial enterprises, Economic forecast
Abstract
Handel detaliczny w Polsce rozpoczął kolejny etap zmian. Świadczy o tym kilka tendencji, wśród których na szczególną uwagę zasługuje rosnąca liczba i znaczenie sieci placówek handlowych. Budują je największe przedsiębiorstwa handlowe, operujące na rynku towarów spożywczych oraz przemysłowych, franszyzodawcy oraz firmy produkcyjne, ale tworzą je także mniejsze sklepy. Rozbudowa ta ma w istocie przesłanki rynkowe - jest formą sprostania nowym wyzwaniom w handlu, a zarazem prowadzi do koncentracji sprzedaży.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-5566
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu