BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Stefaniak Piotr
Title
Kot udaje turystycznego tygrysa
Source
Boss-Gospodarka, 2004, nr 7, s. 3-4
Keyword
Promocja turystyki, Turystyczne atrakcje, Rynek usług turystycznych, Usługi turystyczne, Turystyka krajowa, Finansowanie turystyki, Przeciwdziałanie bezrobociu
Promotion of tourism, Tourist attraction, Tourism services market, Tourism services, Domestic tourism, Tourism financing, Combat unemployment
Abstract
Turystyka w Polsce to przede wszystkim krajowy rynek usług turystycznych. To ten sektor bowiem dostarcza ponad 70 procent wpływów branży. Dzięki niemu następuje swoista redystrybucja dochodów z regionów bogatszych, z miast, do regionów biedniejszych - zagrożonych strukturalnym bezrobociem. A tak się składa, iż obszary najbardziej atrakcyjne turystycznie, jak Warmia, Mazury, Pomorze, Sudety i Beskidy pokrywają się z mapą najwyższego bezrobocia w Polsce.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-5566
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu