BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Komuda Łukasz
Title
Rynek napojów gazowanych i wód butelkowanych
Source
Boss-Gospodarka, 2004, nr 8, s. 85-100
Keyword
Rynek napojów bezalkoholowych, Rynek soków i napojów, Napoje bezalkoholowe, Artykuły spożywcze, Opakowania produktów spożywczych, Handel zagraniczny, Struktura produkcji, Przemysł spożywczy
Non-alcoholic beverages market, Juices and drinks market, Soft drinks, Foodstuffs, Food packaging, Foreign trade, Production structure, Food industry
Abstract
Blisko 1/4 wody, jaką spożywamy w postaci wszelkich napojów, pochodzi z krajowych rozlewni wód mineralnych i napojów gazowanych. Ten potężny rynek wart jest już 5,6 mld zł, a o jego sile decydują popularne marki, wśród których pierwszoplanową rolę odgrywają Coca-Cola i Pepsi-Cola. W roku 2003 polski rynek napojów bezalkoholowych liczył około 5 mld litrów. W ujęciu objętościowym (tonażowym) stanowił więc jeden z największych segmentów rynku spożywczego.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-5566
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu