BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Piesik Lech
Title
Bank na telefon
Source
Gazeta Bankowa, 2004, nr 34, s. 27-28
Keyword
Nowe technologie, Sieci komputerowe, Call centers, Komunikowanie człowiek-komputer, Internet
High-tech, Computer networks, Call centers, Human-computer system, Internet
Abstract
Telefoniczne centrum obsługi (call center) przynosi wymierne oszczędności, ale korzyści z takich rozwiązań powinien mieć też indywidualny klient. Banki nie powinny zapominać, iż klient potrzebuje bezpośredniej rozmowy z kompetentnym pracownikiem banku.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0860-7613
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu