BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Olejniczak Tomasz
Title
Konflikty w kanale dystrybucji
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 7, s. 41-45
Keyword
Dystrybucja produktu, Logistyka dystrybucji, Konflikt interesów
Product distribution, Distribution logistics, Interests conflict
Abstract
Sam charakter kanału dystrybucji, w którym sukces jednych członków zależy od innych, stanowi zarodek konfliktu między nimi. Omówiono kryteria rozróżniania nieporozumień w kanale marketingowym.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. R.A. Barcik, Logistyka dystrybucji, Wydawnictwo ATH Bielsko-Biała 2003, s. 60, 61.
  2. M. Strużycki, Dystrybucja jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw na przełomie wieków XX i XXI, IRWiK Warszawa 2001, s. 180.
  3. L.W Stern, A.I. El-Ansary, A.T. Coughlan, Kanały marketingowe, PWN Warszawa 2002, s. 364.
  4. Dystrybucja jako źrodło konkurencyjności przedsiębiorstw na przełomie wieków XX i XXI., pod red. M. Strużyckiego, Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji Warszawa 2001, s. 38.
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu