- Author
- Bolanowski Wojciech
- Title
- Internet - standard, nie eksperyment : Marketing usług finansowych w sieci - doświadczenia mBanku
- Source
- Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 8, s. 46-47
- Keyword
- Wirtualny rynek kapitałowy, Bankowość elektroniczna, Marketing internetowy, Bankowość wirtualna, Internet
Virtual capital market, E-banking, e-marketing, Virtual banking, Internet - Abstract
- Internet już dawno przestał być eksperymentalnym polem działania specjalistów od marketingu i reklamy. Po kryzysie początku wieku, rynek reklamy internetowej wkroczył na drogę dynamicznego rozwoju, mierzonego zarówno wzrostem nakładów na to medium, jak i ilością oraz zasięgiem poszczególnych kampanii promocyjnych. Trudno obecnie znaleźć jakikolwiek podmiot komercyjny w sieci (a także instytucję non-profit), który byłby całkowicie nieobecny w sieci.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1508-9711
- Language
- pol