BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Bolanowski Wojciech
Title
Internet - standard, nie eksperyment : Marketing usług finansowych w sieci - doświadczenia mBanku
Source
Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 8, s. 46-47
Keyword
Wirtualny rynek kapitałowy, Bankowość elektroniczna, Marketing internetowy, Bankowość wirtualna, Internet
Virtual capital market, E-banking, e-marketing, Virtual banking, Internet
Abstract
Internet już dawno przestał być eksperymentalnym polem działania specjalistów od marketingu i reklamy. Po kryzysie początku wieku, rynek reklamy internetowej wkroczył na drogę dynamicznego rozwoju, mierzonego zarówno wzrostem nakładów na to medium, jak i ilością oraz zasięgiem poszczególnych kampanii promocyjnych. Trudno obecnie znaleźć jakikolwiek podmiot komercyjny w sieci (a także instytucję non-profit), który byłby całkowicie nieobecny w sieci.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1508-9711
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu