BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Lizon Agnieszka
Title
Handlowe cele strony www
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 6, s. 18-20, bibliogr. 2 poz.
Keyword
Witryny internetowe, Reklama komputerowa, Marketing internetowy, Internet
Internet websites, Computer advertising, e-marketing, Internet
Abstract
Internet coraz częściej służy do pierwszego kontaktu z produktem i daje łatwość porównywania ofert. Dlatego wciąż rośnie liczba firm, które posiadają własne strony www. Przedstawiono funkcje stron www, które wykreślić można na podstawie internetowej strategii 4P (produkt, cena, dystrybucja, promocja).
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. „Internet nowe podejście do marketingu" Mariusz Majewski, źródło: http://www.kki.net.pl/internet/artykuly/internet.htm
  2. Philip Kotler „Kotler o marketingu" Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu