BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Nowakowska-Godun Anna
Title
Sprzedaj się w hipermarkecie
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 9, s. 26-29
Keyword
Reklama, Formy reklamy, Efektywność reklamy
Advertising, Advertising forms, Advertising efficiency
Abstract
Dynamicznie rozwija się nowa forma wsparcia produktów - segment reklamy w miejscu sprzedaży. Pojawieniu się reklamy w tym miejscu sprzyja rozwój nowoczesnych kanaów dystrybucji, czyli hipermarketów, w których tygodniowa liczba transakcji może sięgać nawet 50 tysięcy. Przedstawiono, jak w praktyce producenci wykorzystują reklamowy potencjał tkwiacy w miejscu sprzedaży.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu