BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szydzińska Kinga
Title
Promocja opakowaniem
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 9, s. 30-32
Keyword
Marka produktu, Pozycjonowanie marki, Zarządzanie produktem, Opakowania
Product brand, Brand positioning, Product management, Packaging
Abstract
Promocje sprzedaży z wykorzystaniem opakowania produktu odgrywają szczególną rolę w przypadku dóbr szybko zbywalnych, zwłaszcza sprzedawanych w sieciach samoobsługowych. Przedstawiono warunki skuteczności promocji komunikowanej z wykorzystaniem opakowania.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu