BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Andrzejewska Olga
Title
Polski rynek obuwia
Source
Boss-Gospodarka, 2004, nr 9, s. 83-94
Keyword
Przemysł obuwniczy, Rynek obuwniczy, Produkcja obuwia, Dystrybucja produktu, Handel zagraniczny, Prognozy gospodarcze, Szara strefa
Shoe industry, Shoe market, Footwear manufacturing, Product distribution, Foreign trade, Economic forecast, Informal economy
Abstract
Polski rynek obuwia już tylko w 5 procent należy do polskich fabryk, bowiem gros towarów pochodzi z importu. W tych warunakch krajowi producenci próbują poprawiać swoje wyniki, poszukując nowych odbiorców za granicą, ugruntowując pozycję w wybranych segmentach rynku wewnętrznego i rozwijając własne sieci sprzedaży. Jednakże bolączką tej branży jest nadal szara strefa. Materiał zawiera także wykaz najważniejszych liderów branży obuwniczej.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-5566
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu