BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Sadkowski Leszek
Title
Handel imionami
Source
Gazeta Bankowa, 2005, nr 42, s. 26-27
Keyword
Strategia zmiany wizerunku marki, Wizerunek banku, Wizerunek przedsiębiorstwa, Marka banku, Marka przedsiębiorstwa
Rebranding, Bank image, Company image, Bank brand, Enterprise's brand
Abstract
Artykuł podejmuje problem zmian polskich nazw banków bądź przedsiębiorstw. Proces ten zwany rebrandingiem, zdaniem specjalistów, może pomóc firmie w określeniu swojego miejsca na rynku, wzmocnić wizerunek w oczach klientów lub podkreślić konkurencyjność.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0860-7613
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu