BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Komisarczuk Paweł
Title
Dobre strony
Source
Businessman Magazine, 2004, nr 10, s. 92-97
Keyword
Internet, Wizerunek przedsiębiorstwa, Serwis internetowy, Reklama
Internet, Company image, Website, Advertising
Abstract
Wiele polskich firm posiada słabe strony internetowe. Przyczyną tego jest niewykorzystanie możliwości, jakie daje sieć, a to może zaszkodzić wizerunkowi. Ważnym elementem pomagającym stworzyć stronę jest Content Management System - system wydawania treści. Najważniejszą cechą CMS jest to, że można prowadzić serwis w ogóle nie znając się na internecie.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0867-1389
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu