BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Remisiewicz Małgorzata, Romański Wojciech
Title
Trampolina w przyszłość
Source
Businessman Magazine, 2004, nr 10, s. 34-36, 38-43
Keyword
Marka produktu, Strategia marketingowa, Rozwój przedsiębiorstwa, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Product brand, Marketing strategy, Enterprise development, Enterprise management
Abstract
Businessman Magazine już po raz drugi nagrodził tytułem "Marki przyszłości" te branże, które zdaniem ekspertów najstaranniej przygotowały się do swojego rozwoju. Ich twórcy łączą wizję i oryginalny pomysł na biznes z determinacją, odwagą, myśleniem w kategoriach biznesu już nie polskiego, ale przynajmniej regionalnego.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0867-1389
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu