BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kościański Jacek
Title
Początek hossy : Polska reklama
Source
Nowe Życie Gospodarcze, 2004, nr 17, s. 27
Keyword
Rynek reklamy, Media reklamowe, Media
Advertising market, Advertising media, Media
Company
Unia Europejska (UE)
European Union (EU)
Country
Polska
Poland
Abstract
Z analiz CR Media Consulting wynika, że polski rynek reklamy najgorsze ma już za sobą. Od 2003 roku można mówić o jego wzroście. Prognozy do 2006 r. są jeszcze bardziej optymistyczne. Nadal jednak czeka nas długi pościg za krajami UE, które na reklamę wydają znacznie więcej niż my.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1234-5784
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu