- Author
- Łoboz Iwona
- Title
- Badanie efektywności kampanii reklamowych w Internecie
Research Effectivaness of Advertising Campaign in Internet - Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (4), 2001, nr 913, s. 205-213, bibliogr. 8 poz.
- Issue title
- Informatyka ekonomiczna : wybrane zagadnienia
- Keyword
- Internet, Kampanie reklamowe, Efektywność reklamy
Internet, Advertising campaign, Advertising efficiency - Note
- summ.
- Abstract
- W artykule przedstawiono obecnie stosowane sposoby i wskaźniki oceny skuteczności kampanii reklamowych w Internecie.
Together with the development the information technology (IT) are standing up continually new tools to research effectiveness of advertising in forms the applications, which automatic point at results for the definite moment advertising campaign. This article represents at present applied means and index estimation effectiveness of advertising campaign in Internet. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
-
- Nowak L.: Sposoby mierzenia efektywności reklamy bannerowej, http://www.net-markets.pl
- Rudnicki K.: Sukces w mailingu. "Marketing w Praktyce" 1998 nr 5-6.
- http://www.emarketing.pl/index.phtml?s=1&p=2&k=279
- Golonka K.: Ad Serwer w praktyce. "Modern Marketing" 2000 nr 3.
- Wyszyński B.: Bannerem w cybernautę. "Marketing Serwis" 1999 nr 5.
- Długiewicz P.: Serwery reklamowe. "Modern Marketing" 1999 nr 6 i 2000 nr 1.
- Formy reklamy w Internecie. W: Prawo i praktyka w reklamie. Warszawa: Wyd. Verlag 2000.
- Sznajder A.: Sztuka promocji, czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę. Warszawa: Businessman 1993.
- Cited by
- ISSN
- 0324-8445
1507-3858 - Language
- pol






