BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Druszcz Krzysztof, Stawiszyński Marcin
Title
Narzędzie wyboru
Source
Gazeta Bankowa, 2004, nr 45, s. 32-33
Keyword
Usługi bankowe, Marketing internetowy, Obsługa klienta
Banking services, e-marketing, Customer service
Note
Zawiera trzy ramki: "Zalety kalkulatorów finansowych jako narzędzia e-marketingu", "Co sprawia, że internauci chętnie korzystają z kalkulatorów", "Rodzaje kalkulatorów dostępnych w serwisach internetowych banków"; wykres: "Liczba użytkowników kalkulatorów kredytów hipotecznych MultiBanku (w tys.)".
Abstract
Artykuł poświęcony jest internetowym kalkulatorom finansowym. Autorzy przedstawiają rodzaje kalkulatorów dostępnych w serwisach internetowych banków, omawiają ich wartość jako narzędzia e-marketingu i określają wymogi jakie muszą spełniać dobrze skonstruowane interaktywne kalkulatory finansowe aby stać się narzędziem doradczym dla klienta.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0860-7613
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu