- Author
- Hof Robert
- Title
- Tworzenie fabryk pomysłów
- Source
- Business Week - edycja polska, 2004, nr 18 (159), s. 70-74
- Keyword
- Nowe technologie, Innowacje, Badania i rozwój (B+R)
High-tech, Innovations, Research & Development (R+D) - Company
- Procter & Gamble, Apple Computer Inc., Amazon
, , - Abstract
- Wiele czynników utrudnia wejście innowacyjnego produktu na rynek. Małe firmy, zazwyczaj najbardziej twórcze, są źle traktowane przez potencjalnych klientów. Obawiają się oni, że przesiębiorstwa te nie będą w stanie dostarczyć im swoich produktów lub nie przetrwaja na rynku. W wypadku dużych korporacji pojawia się zaś dylemat innowatora. Dostarczając swoim najlepszym klientom coraz bardziej wyrafinowanych i droższych produktów, firmy odnoszące sukcesy rezygnują z pracy nad projektami mniej zyskowanymi i tańszymi.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1642-6770
- Language
- pol






