BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Hof Robert
Title
Tworzenie fabryk pomysłów
Source
Business Week - edycja polska, 2004, nr 18 (159), s. 70-74
Keyword
Innowacje, Badania i rozwój (B+R), Nowe technologie
Innovations, Research & Development (R+D), High-tech
Company
Procter & Gamble, Apple Computer Inc., Amazon
, ,
Abstract
Wiele czynników utrudnia wejście innowacyjnego produktu na rynek. Małe firmy, zazwyczaj najbardziej twórcze, są źle traktowane przez potencjalnych klientów. Obawiają się oni, że przesiębiorstwa te nie będą w stanie dostarczyć im swoich produktów lub nie przetrwaja na rynku. W wypadku dużych korporacji pojawia się zaś dylemat innowatora. Dostarczając swoim najlepszym klientom coraz bardziej wyrafinowanych i droższych produktów, firmy odnoszące sukcesy rezygnują z pracy nad projektami mniej zyskowanymi i tańszymi.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu