BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kubicz Iwona, Kilen Norbert
Title
Na drogie leczenie - marketing?
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 4, s. 58-61
Keyword
Rynek usług medycznych, Komunikowanie marketingowe, Marketing usług, Opieka zdrowotna, Standardy opieki zdrowotnej
Medical services market, Marketing communication, Service marketing, Health care, Healthcare standards
Abstract
Korzystanie z płatnych usług zdrowotnych nie jest już w Polsce, zdaniem autorów, niczym nowym. Prywatne kliniki, przychodnie i szpitale podejmują walkę o nowego klienta - wymagającego i gotowego zapłacić za leczenie. Mimo że walka promocyjna dotyczy głównie największych ośrodków miejskich, już niedługo może okazać się, że nie tylko. Płatne leczenie jako sektor usług ma przecież coraz większy zasięg, a obietnice fachowości, miłej atmosfery czy po prostu dostępności trafiają do wyobraźni coraz większej rzeszy potencjalnych klientów. Autorzy twierdzą, że marketing niepublicznych ośrodków zdrowia powinien skupić się na budowaniu wartości dodanej, której - co wynika z badań - zdaniem części Polaków wciąż brakuje.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu