BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Dziekońska Joanna
Title
Być jak wzorowy sprzedawca
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 4, s. 62-65
Keyword
Rynek odzieżowy, Obsługa klienta, Budowanie lojalności klienta, Psychologia sprzedaży, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Clothing market, Customer service, Cultivation customer loyalty, Sales psychology, Customer satisfaction management
Company
Vistula SA
Abstract
Autorka informuje, że polski rynek odzieżowy należy do najatrakcyjniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego wartość fachowcy szacują na ok. 15 mld złotych, rozwija się on w tempie 8-10 proc. rocznie. Mimo konkurencji ze strony globalnych marek, polskie firmy starają się nie tylko utrzymać pozycję, ale jeszcze rozszerzyć zasięg działania na kraje sąsiednie. Okazuje się, że jakość obsługi, nastawienie pracowników i ich gotowość do pomocy to najważniejszy, na równi z jakością produktów, czynnik decydujący o satysfakcji klienta i w efekcie jego lojalności. Klientom nie wystarczają już ładnie zaaranżowane sklepy, piękne witryny. Nie dbają, ile czasu i pieniędzy firmy inwestują w działalność marketingową, badawczą, szkolenia pracowników - w ostatecznym rozrachunku o zakupie decyduje sprzedawca i jego podejście do klienta.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu