BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Koska Maciej
Title
Dwóch liderów, rosnąca sprzedaż : Napoje gazowane i wody w Polsce
Source
Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 11, s. 97-99
Keyword
Konsumpcja żywności, Przemysł spożywczy, Produkcja żywności, Rynek napojów bezalkoholowych, Napoje bezalkoholowe, Sprzedaż produktu
Food consumption, Food industry, Food production, Non-alcoholic beverages market, Soft drinks, Product sales
Company
Coca-Cola, Pepsi Cola
,
Abstract
W latach 90. ubiegłego stulecia spożycie produktów branży napojów bezalkoholowych wzrosło w kraju kilkukrotnie. Pod względem konsumpcji soków i napojów Polska dogoniła już "starą" Unię Europejską. Jednakże wzrost wymagań konsumentów i konkurencja ograniczyły liczebność sektora o 75 procent We wszystkich rankingach przewodzą dwie firmy: Coca Cola i Pepsi Cola.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1508-9711
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu