- Author
- Buszko Andrzej
- Title
- Wykorzystanie metod merketingu strategicznego przez grupy kapitałowe w okresie transformacji
- Source
- Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 11, s. 65-67
- Keyword
- Przekształcenia ustrojowo-systemowe, Grupa kapitałowa, Marketing strategiczny, Wynik finansowy, Strategia marketingowa, Kapitał zagraniczny, Rynek kapitałowy
Political and systemic transformations, Capital group, Strategic marketing, Financial performance, Marketing strategy, Foreign capital, Capital market - Abstract
- W latach 1990-2001 do Polski napłynął strumień kapitałów zagranicznych szacowany na sumę 67 mld USD, co stanowiło prawie 58 procent wszystkich inwestycji skierowanych do Europy Środkowo-Wschodniej. Nakłady te stały się czynnikiem stymulującym transformację działalności wszystkich podmiotów rynkowych.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1508-9711
- Language
- pol