BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Buszko Andrzej
Title
Wykorzystanie metod merketingu strategicznego przez grupy kapitałowe w okresie transformacji
Source
Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 11, s. 65-67
Keyword
Przekształcenia ustrojowo-systemowe, Grupa kapitałowa, Marketing strategiczny, Wynik finansowy, Strategia marketingowa, Kapitał zagraniczny, Rynek kapitałowy
Political and systemic transformations, Capital group, Strategic marketing, Financial performance, Marketing strategy, Foreign capital, Capital market
Abstract
W latach 1990-2001 do Polski napłynął strumień kapitałów zagranicznych szacowany na sumę 67 mld USD, co stanowiło prawie 58 procent wszystkich inwestycji skierowanych do Europy Środkowo-Wschodniej. Nakłady te stały się czynnikiem stymulującym transformację działalności wszystkich podmiotów rynkowych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1508-9711
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu