BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Buszko Andrzej
Title
Wykorzystanie metod merketingu strategicznego przez grupy kapitałowe w okresie transformacji
Source
Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 11, s. 65-67
Keyword
Marketing strategiczny, Strategia marketingowa, Wynik finansowy, Grupa kapitałowa, Rynek kapitałowy, Kapitał zagraniczny, Przekształcenia ustrojowo-systemowe
Strategic marketing, Marketing strategy, Financial performance, Capital group, Capital market, Foreign capital, Systemic transformation
Abstract
W latach 1990-2001 do Polski napłynął strumień kapitałów zagranicznych szacowany na sumę 67 mld USD, co stanowiło prawie 58 procent wszystkich inwestycji skierowanych do Europy Środkowo-Wschodniej. Nakłady te stały się czynnikiem stymulującym transformację działalności wszystkich podmiotów rynkowych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1508-9711
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu