BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Łyszczak Piotr
Title
Liczy się każdy kanał!
Source
Bank, 2006, nr 3, s. 20-21
Keyword
Pośrednictwo finansowe, Pośrednictwo kredytowe, Kredyt bankowy, Kredyt, Banki
Financial intermediation, Credit intermediation, Bank credit, Credit, Banks
Abstract
Banki prześcigają się w promocjach kredytów mieszkaniowych. Wprowadzają coraz to nowsze, atrakcyjniejsze rozwiązania. Skracają terminy rozpatrywania wniosków kredytowych, wydłużając przy okazji maksymalny okres spłaty. Chcąc jednak pozyskać nowych klientów, muszą zacieśniać bądź nawiązywać współpracę z pośrednikami. Także z nowo powstającymi firmami. Kolejnym kanałem dystrybucji kredytów, który zyska na znaczeniu będzie Internet. Będzie on służył do skutecznego promowania i sprawienia, by klient bez wychodzenia z domu umówił się na spotkanie czy rozmowę telefoniczną z przedstawicielem firmy pośredniczącej w udzielaniu kredytu.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-9125
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu