BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Skała Marek
Title
Kredyty idą za PKB : Marketing finansowy w praktyce (3)
Source
Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 11, s. 61-62
Keyword
Kredyt mieszkaniowy, Produkt krajowy brutto (PKB), Małe i średnie przedsiębiorstwa, Obsługa klienta, Mieszkalnictwo, Bankowość
Housing loan, Gross domestic product (GDP), Small business, Customer service, Housing, Banking
Abstract
Popularność sprzedaży kredytów mieszkaniowych rośnie nie wtedy, kiedy pojawia się wzrost PKB, ale dopiero wówczas, kiedy ludzie zaczynają odczuwać to we własnych zarobkach, wierząc w stabilizację i trwałość tego zjawiska. W Polsce kredyty mieszkaniowe sprzedają się najlepiej w dużych aglomeracjach miejskich, gdyż tam są największe potrzeby mieszkaniowe.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1508-9711
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu