- Author
- Zawada Agnieszka
- Title
- Zasada niedostępności oraz lubienia i sympatii : Teoria Roberta Cialdiniego (5)
- Source
- Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 11, s. 60
- Keyword
- Rynki finansowe, Psychologia społeczna, Usługi finansowe, Postawy społeczne, Marketing usług, Zachowania rynkowe
Financial markets, Social psychology, Financial services, Social attitudes, Service marketing, Market behaviour - Cialdini Robert
- Abstract
- Pozornie prosta i oczywista zasada lubienia i sympatii może mieć poważne konsekwencje także na rynkach finansowych. Kolejną zasadą mającą też przełożenie w dziedzinie ekonomii jest zasada niedostępności. Wszystko, co niedostępne jest bardziej atrakcyjne i pożądane. Mechanizmy te sformułował w swej teorii amerykański psycholog społeczny - profesor Robert Cialdini.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1508-9711
- Language
- pol