BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Roberts Dexter, Balfour Frederik, Einhorn Bruce, Arndt Michael, Shari Michael, Kiley David
Title
Najsilniejsze chińskie marki
Source
Business Week - edycja polska, 2004, nr 21 (162), s. 20-26
Keyword
Marka produktu, Konkurencyjność, Konkurencyjność gospodarki
Product brand, Competitiveness, Economy competitiveness
Country
Chiny
China
Abstract
Jak najłatwiej zostać w Chinach bogaczem? Wprowadzając na rynek własną markę. Artykuł opisuje obecną kondycję chińskich marek. Menedżerowie z całego świata z napięciem oczekują kolejnej fazy superszybkiego rozwoju Chin. Jej początkiem będzie pojawienie się we wszystkich - od handlu detalicznego przez sprzęt AGD po motoryzację - tzw. mega marek. Będą one na tyle potężne, by odbić i zdominować zagraniczne rynki.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu