BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Góralczyk Marzena
Title
Rola marki produktów spożywczych w decyzjach zakupowych konsumentów - studium przypadku
Source
Problemy Jakości, 2007, nr 3, s. 46-48
Keyword
Marka produktu, Wartość marki, Artykuły spożywcze, Badanie opinii
Product brand, Brand value, Foodstuffs, Opinion research
Note
Zawiera rysunki: [1] Rola marki przy zakupie produktów mleczarskich wśród przebadanych konsumentów, [2] Stopień znajomości marek producentów wyrobów przemysłu mleczarskiego wśród przebadanych konsumentów, [3] Rola marki przy zakupie produktów mięsnych wśród przebadanych konsumentów województwa lubuskiego, [4] Stopień znajomości marek producentów wyrobów przemysłu mięsnego wśród przebadanych konsumentów województwa lubuskiego. Zawiera tabelę: [1] Segementacja badanych konsumentów województwa lubuskiego w ujęciu procentowym (w %)
Abstract
W artykule przedstawiono opinie trzystu respondentów w województwie lubuskim na temat podanych grup artykułów spożywczych. W tym aspekcie omówiono istotę marki i jej wartość. Przedstawiono charakterystykę badanej populacji, ich znajomość marek wyrobów mleczarskich i mięsnych. Zwrócono uwagę na poziom akceptacji marki.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. B. Józefowicz, R. Karaszewski: Marka a satysfakcja klienta. „Problemy Jakości" 2005, nr 4, s. 19.
  2. J. Kall: Tożsamość marki we wprowadzaniu marki na rynek, „Marketing i Rynek" 2003, nr 10, s.3-4.
  3. J. Kall: Silnamarka. Istota i kreowanie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, s. 11.
  4. P Kotler: Kotler o marketingu. Jak kreować i opanowywać rynki, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999, s. 100.
  5. B. Siuta: Strategia zarządzania produktem, Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego sp. z o.o. Bydgoszcz 1996, s. 17.
Cited by
Show
ISSN
0137-8651
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu