BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Olejniczak Radosław
Title
Rynek słodyczy i słonych przekąsek
Source
Poradnik Handlowca, 2004, nr 11, s. 50-74
Keyword
Wyroby cukiernicze, Przemysł spożywczy, Przemysł cukierniczy, Artykuły spożywcze, Rynek słodyczy, Rynek wyrobów cukierniczych, Badanie rynku
Confectionery, Food industry, Confectionery industry, Foodstuffs, Sweets market, Confectionery products market, Market research
Abstract
Przeanalizowano polski rynek słodyczy (czekolady, bomboniery, praliny, cukierki w czekoladzie, batony, wafle, wafelki, cukierki, ciastka) oraz słonych przekąsek (chipsy, chrupki, paluszki, orzeszki, krakersy, precelki, orzeszki w skorupkach). Na obu rynkach dominują duże firmy z kapitałem zagranicznym. Wskazano najbardziej skuteczne działania marketingowe.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1231-1545
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu