BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kocoń Paweł
Title
Szata graficzna karty płatniczej jako instrument public realtions banku
Source
Nasz Rynek Kapitałowy, 2005, nr 1, s. 54-56
Keyword
Instrumenty konkurencji, Wizerunek banku, Bankowość, Public relations, Karty płatnicze, Sztuka reklamy
Instruments of competition, Bank image, Banking, Public relations, Payment cards, Art of advertising
Abstract
Obecne warunki konkurencji wymuszają na uczestnikach gry rynkowej stosowanie coraz bardziej wysublimowanych narzędzi prowadzenia biznesu, a co za tym idzie, szerszego wykorzystywania nowych zdobyczy nauki. Ma to miejsce również w dziale PR, tym bardziej, że przy stosunkowo wyrównanym poziomie technologicznym wyrobów coraz większą rolę odgrywać będzie oferowany wraz z produktem styl życia czy wizerunek firmy. Znakomitym przykładem wykorzystania tych elementów są różnorodne projekty graficzne oferowanych kart płatniczych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1508-9711
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu