BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szwoch Władysław
Title
Cztery filary wartości przedsiębiorstwa
Source
Forbes, 2007, nr 3, s. 28-31
Keyword
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wartość przedsiębiorstwa, Wzrost przedsiębiorstwa
Enterprise management, Enterprise value, Enterprise growth
Abstract
W artykule zaproponowano, na co należy skupić uwagę, aby zapewnić wzrost wartości firmy. Przedstawiono cztery kluczowe obszary działalności firmy, które kreują wartość firmy: wzrost przychodów, optymalizacja marży, efektywne zarządzanie majątkiem oraz zarządzanie oczekiwaniami.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1733-7291
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu