BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Grzesiuk Aleksandra
Title
Sprzedawanie ciałem
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 8, s. 33-36, bibliogr. 3 poz.
Keyword
Negocjacje handlowe, Komunikowanie w biznesie
Trade negotiations, Business communication
Abstract
Umiejętność interpretowania przekazów niewerbalnych to bezcenne narzędzia profesjonalnego sprzedawcy. Oprócz odczytywania takich sygnałów podczas sprzedaży pomocne jest również umiejętne wykorzystanie własnych czynności fizycznych, gestów i pozycji ciała. Sygnały te przekazują zasadniczo trzy rodzaje wiadomości: akceptację, ostrzeżenie lub brak zgody.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. J. Stoner, R. Freeman, D. Gilbert, Kierowanie, PWE, Warszawa 201, s. 509.
  2. Ch. Futrell, Nowoczesne techniki sprzedaży, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
  3. P. Kotler, Marketing. Podręcznik Europejski, PWE, Warszawa 2002, s. 79.
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu