BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Gębarowski Marcin
Title
Targi a internet, symbioza czy konkurowanie
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 8, s. 37-39
Keyword
Targi, Marketing wystawienniczy, Marketing internetowy, Promocja przedsiębiorstwa, Komunikowanie marketingowe
Fair, Exhibit marketing, e-marketing, Promotion of enterprise, Marketing communication
Abstract
W branży wystawienniczej pojawiaja się opinie wskazujące na zagrożenie, jakim może być internet dla marketingowego znaczenia imprez targowych. Niektórzy uważają, że może pełnić wobec nich rolę konkurencyjną. Porównano najważniejsze cechy internetu oraz imprez targowych. Wnioskiem tych analiz jest stwierdzenie, że te narzędzia komunikacji znacznie różnią sie od siebie, ale również uzupełniają się nawzajem. Pełnią one względem siebie funkcje komplementarne.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu