- Author
- Kuśmierz-Gozdalik Urszula
- Title
- Strategie marketingowe w handlu na rynkach zagranicznych na przykładzie Metro-Group
Marketing Strategies in Foreign Markets Trade on the Example of Metro Group - Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1015, t. 1, s. 474-479, tab., bibliogr. 5 poz.
- Issue title
- Agrobiznes 2004 : sytuacja agrobiznesu w Polsce po przystąpieniu do Unii Europejskiej
- Keyword
- Handel zagraniczny, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Studium przypadku, Strategia marketingowa
Foreign trade, Enterprise management, Case study, Marketing strategy - Note
- summ.
- Company
- Metro Group
- Abstract
- Autorka przedstawiła drogę ekspansji, metody i narzędzie marketingowe stosowane przez jednego z liderów handlowych koncern Metro Group. Rozpoznanie sposobów ich wejścia na rynek, rozwoju i długookresowych strategii rynkowych oraz analiza ich wyników ekonomicznych mogłaby pomóc polskim przedsiębiorstwom w budowaniu skutecznych przewag konkurencyjnych.
Considerable progress, brought in 90's, was concerned with technologies and strategies of action in all enterprises, including those trade ones. Analysis of experiences of countries which achieved higher level of development than in our country, allows to set the best solutions in Poland, and build efficient and competitive enterprises of XXI century. The aim of study was to pay attention to the rank of new strategies, which includes instruments of marketing-mix in the foreign trade, on the example of Metro Group. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
- Grzegorczyk W., Marketing na rynkach zagranicznych. Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1998.
- Gwiazda A., Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego, Wyd. A. Marszałek, Toruń 2000.
- Informator Makro.
- Kuich A., Budowanie lojalności klienta, cz. 2, "Poradnik Handlowca" 2003, nr 7.
- Nowacki R., Wykorzystanie narzędzi promocji w przedsiębiorstwach handlowych, cz. l, "Poradnik Handlowca" 2003, nr 7.
- Cited by
- ISSN
- 0324-8445
- Language
- pol