BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Stachowicz-Stanusch Agata, Stanusch Maciej
Title
Serce CRM - baza wiedzy o klientach
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 10, s. 40-43
Keyword
Marketing, Klient, Segmentacja klientów, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Marketing, Customer, Customer segmentation, Customer Relationship Management (CRM)
Abstract
Publikacja rozpoczyna cykl poświęcony praktycznemu wykorzystaniu koncepcji i systemów CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach. Przedstawiono różnice pomiędzy CRM a tradycyjnym marketingiem. Pierwszy etap budowy firm, której działalność opiera się na CRM stanowi stworzenie bazy wiedzy o klientach. Omówiono jak przygotować taką bazę.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu